SPLOŠNO
Splošni pogoji veljajo od 29. 11. 2022 do preklica.
Obiskovalec spletnega mesta www.anagaja-artgallery.si (v nadaljevanju uporabnik) se strinja s spodaj navedenimi pogoji oziroma členi. Spletna trgovina Ana & Gaja Art Gallery (v nadaljevanju ponudnik) in njen lastnik Gaja Hanzel s.p. si pridružujeta pravico do sprememb spodaj navedenih členov brez predhodnega obvestila.
Spremembe o pogojih poslovanja bodo v vsakem trenutku dostopne na naši spletni strani, uporabnikov ne bomo o tem posebej obveščali. Uporabnike bomo o vseh spremembah splošnih pogojev obveščali samo preko naše spletne strani www.anagaja-artgallery.si ne preko ostalih metod obveščanja.
V primeru spremembe določenih členov Splošnih pogojev poslovanja, bo sprememba razvidna z datumsko oznako izvedbe spremembe na dnu Splošnih pogojev, ter z oznako člena, ki je bil spremenjen.
Občasno posodobimo člene o pogojih poslovanja in ko to storimo, tudi ustrezno spremenimo datum zadnje spremembe. V primeru, da nadaljujete z uporabo naših storitev, se smatra, da v celoti razumete in se strinjate s spremembami.
Splošni pogoji poslovanja v spletni trgovini www.anagaja-artgallery.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
KONTAKT
Gaja Hanzel s.p.
Pod Sedovnikom 17, 6210 Sežana
DŠ: 36247936
Matična številka: 8316945
Podjetje ni zavezanec za DDV.
E -pošta: anagaja.artgallery@gmail.com
Telefon: 00386 31 363 703
UPORABA SPLETNEGA MESTA
Uporabnik se zavezuje, da bo spletno mesto uporabljal zakonito in na običajen način. Če uporabnik spletno mesto uporablja v nasprotju s temi pogoji, mu lahko ponudnik začasno ali trajno (glede na težo kršitve) onemogoči dostop.
Z uporabo spletnega mesta med uporabnikom in ponudnikom ne nastane nobena pogodba in noben pogodben odnos. Uporabnik zaradi uporabe spletnega mesta razen obveznosti, ki so navedene v teh pogojih, nima nobenih drugih obveznosti.
Ponudnik si pridržuje pravico, da dostop do spletne trgovine, določenih delov spletnega mesta ali posameznih funkcionalnosti kadarkoli omeji (npr. samo za registrirane uporabnike ali naročnike) ali veže na izpolnitev določenih pogojev.
KAKO OPRAVIMO NAKUP
V spletni trgovini najdete željeni izdelek in kliknete nanj. Odpre se vam nakupni meni, t.i košarica, v kateri najdete natančnejše informacije o izdelku, sestavi, ceni, akcijskih cenah, času trajanja akcij(e), stroških dostave, velikostih izdelka, ki so na zalogi. V primeru, da želite imeti isti izdelek v več velikostih, morate za vsako posamezno velikost opraviti/ponoviti postopek vlaganja v nakupno košarico.
V tem koraku morate določite količino in tudi barvo, če je izdelek na voljo v več barvnih kombinacijah. Če nič ne vpišete, se avtomatično izbere en kos. S klikom v košarico greste v naslednji korak nakupa.
Če želite več izdelkov lahko nadaljujete z nakupi (klik na nadaljujte z nakupi) ali zaključite nakup (klik na zaključi nakup).
Če ste pomotoma zgrešili željeno količino ali barvo kliknete na povezavo Uredi in posodobite željeno količino ter nadaljujete z nakupom. Če na začetku niste izbrali pravilne količine, jo lahko tukaj popravite v okencu: Količina.
Če ugotovite, da ne želite izbranega izdelka v košarici, ga lahko odstranite s klikom na ikono “ostrani”, čisto na desni strani. Tukaj je navedena cena posameznega izdelka, strošek dostave. Klik na Zaključi nakup, vas popelje v naslednji korak. Postopek nakupa lahko kadarkoli prekinete.
Izpolniti morate podatke za račun. Polja, ki so označena z zvezdico morate obvezno izpolniti. Če katerega od teh polj ne boste pravilno izpolnili, vas na to avtomatsko opozori program.
V spletni trgovini www.anagaja-artgallery.si se lahko prijavite kot registriran uporabnik ali kot gost. Vsebine spletne trgovine so dostopne tudi anonimnim uporabnikom. Registrirani uporabniki v postopku registracije posredujejo zahtevane podatke. Vsak registriran uporabnik dobi svoje uporabniško ime in geslo, ki je tajno. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo s svojim uporabniškim imenom in z geslom upravljal izključno sam oz. od njega pooblaščena oseba. Vsak uporabnik samostojno odgovarja za vsebine, ki jih vpiše na strani www.anagaja-artgallery.si
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
• prijava ter registracija v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova in uporabniškega gesla,
• iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini,
• izbor izdelka za nakup,
• dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico,
• določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici,
• pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini,
• izbor načina dostave izdelka (osebni prevzem ali pošilanje po pošti),
• izbor načina plačila,
• pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
• potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.
Na spletni strani je trenutno mogoče samo plačilo preko predhodnega nakazila kupnine na transakcijski račun po izdelanem predračunu. Kupec od trgovine na svoj elektronski naslov prejme predračun, na podlagi katerega izvede plačilo. Trgovec naročilo odpošlje po opravljenem plačilu na podlagi predračuna. V tem primeru kupcu ob dostavi izdelkov ni potrebno plačati stroškov odkupnine.
Strošek pakiranja in pošiljanja je 5 eur.
PREDSTAVITEV IZDELKOV
Slike izdelkov v spletni trgovini ali kjerkoli na spletnem mestu so simbolične in ne zagotavljajo njihovih lastnosti. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših odstopanj med opisi in dejanskimi lastnostmi izdelkov. Ponudnik ni vezan na opis proizvoda ali objavljeno ceno izdelka, če je opis ali cena posledica napake pri vnosu ali če je do napačnega opisa ali cene prišlo brez volje ponudnika.
Ponudnik bo skušal čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti izdelkov, dobavni rok ter cena spreminjajo, zato obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic naročila ali pa zamenjavo naročenega izdelka.
Vsi izdelki so ročno izdelani in unikatni, zato noben izdelek ni popolnoma enak drugemu. Možna so odstopanja med barvami dejanskih izdelkov in izdelkov na fotografiji.
CENE IZDELKOV
Cene izdelkov so izražene v evrih in ne vsebujejo DDV (nismo zavezanec). Vse cene in morebitni popusti veljajo v trenutku oddaje naročila. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Stroški pošiljanja niso všteti v ceno izdelka in se obračunajo na blagajni ob zaključku naročila.
NAČIN PLAČILA
PLAČILO PO PREDRAČUNU na TRR
V spletni trgovini www.anagaja-artgallery.si je možno plačilo po predračunu oz. nakazilo na TRR.
Ob nakupu boste prejeli obvestilo z vsemi ustreznimi podatki za račun, kamor je potrebno opraviti nakazilo.
OSEBNI PREVZEM
Za osebni prevzem se lahko zglasite na naslovu: Ana & Gaja Art Gallery, Štanjel 1a, Komen, Slovenija in sicer samo po osebnem predhodnem dogovoru.
DOSTAVA
Ponudnik bo izdelke, ki so na zalogi poslal na naveden naslov s Pošto Slovenije poslal v roku 1-3 delovnih dni. Običajno izdelki s Pošto Slovenije potujejo 1-2 dni.
V primeru izdelave po naročilu in daljšega dobavnega roka, bo ponudnik uporabnika o tem obvestili preko elektronske pošte ali telefonske številke, navedene ob naročilu.
V primeru odsotnosti ponudnika, se le ta zavezuje, da bo naročene proizvode uporabniku dostavil najkasneje v 45 dneh od potrditve naročila po e-pošti. Ponudnik ne odgovarja za prekoračitev roka dostave, če je zamuda posledica drugih nepredvidenih dogodkov, ne glede na to, ali gre za zunanje dogodke ali za dogodke iz sfere ponudnika.
100% VAREN NAKUP
VRAČILO ARTIKLA
Za izdelke iz zaloge zagotavljamo 30 dnevni rok za vračilo kupljenega blaga. Če vam izdelek ne ustreza in bi ga radi vrnili, ga lahko pošljete na naslov Gaja Hanzel s.p., Pod Sedovnikom 17, 6210 Sežana.
Skladno z določili 43. člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov anagaja.artgallery@gmail.com, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku 14 dni pisno ali po elektronski pošti. Povratna pošiljka vrnjenega blaga na naslov podjetja Gaja Hanzel s.p., Pod Sedovnikom 17, 6210 Sežana mora biti oddana v roku nadaljnjih 30 dni od sporočila. V tem primeru kupec sam poravna stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga. V primeru odstopa od pogodbe prodajalec nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila izdelkov brez stroškov pošiljanja.
Izdelek morajo biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni nepoškodovani embalaži z vso priloženo dokumentacijo. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Vsi paketi ki bodo na naš naslov posredovani s plačilom po povzetju oz. poštnino plača naslovnik bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške.
Vračilo personaliziranih izdelkov, izdelkov šivanih po meri stranke, izdelkov iz keramike
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam in specifičnim željam (vsa odstopanja od standarnih izdelkov, ki jih najdete v trgovini Ana in Gaja Art Gallery prilagojena dolžina, širina, drugačna izbira blaga, tiska, personalizirani izdelki iz keramike …).
V primeru, da uporabnik vrne izdelek, je bil že uporabljen in iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo, lahko podjetje Gaja Hanzel s.p. terja odškodnino.
REKLAMIRANJE ARTIKLA
Reklamacija artikla je mogoče s predložitvijo računa:
1. Če se je na vašem izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oz. napaka ni posledica vašega dejanja, lahko nam pošljete zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Zahtevek pošljite na elektronski naslov anagaja.artgallery@gmail.com.
2. V elektronski pošti nam čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije, da bomo čim lažje reševali vašo reklamacijo. Zraven zapišete svoje podatke (ime in priimek ter naslov) ter kontaktno številko, kamor vas bomo lahko obvestili o poteku reševanja reklamacije.
3. Reklamiran izdelek pošljite na naš naslov: Gaja Hanzel s.p., Pod Sedovnikom 17, 6210 Sežana. Zraven paketa priložite kopijo računa ter vaše podatke in opis napake izdelka. Prosimo vas, da izdelek zapakirate v primerno zaščitno embalažo, da bo prispel do nas nepoškodovan.
4. Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naš naslov, ga bomo pregledali in v čim krajšem možnem času kontaktirali in vas seznanili z nadaljnjim postopkom. Ponudimo lahko popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine vključno s stroški pošiljanja, ki so nastali ob naročilu.
IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Ponudnik ne prevzema nobenega jamstva, da so vsebine, objavljene na spletnem mestu, točne, popolne in pravilne in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala uporabniku, ker se je zanesel na objavljene vsebine. V nobenem primeru vsebin, objavljenih na spletnem mestu, ni mogoče šteti za ponudbo v smislu Obligacijskega zakonika.
Ponudnik ne prevzema nobenega jamstva glede delovanja ali dostopnosti spletnega mesta in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala uporabniku, ker spletno mesto ni bilo dostopno ali ni delovalo ali ni delovalo pravilno.
Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi zaradi uporabe spletnega mesta utegnila nastati na uporabnikovi strojni, programski ali drugi opremi. Uporabnik je dolžan sam poskrbeti za primerno zaščito (protivirusno ipd.) opreme, s pomočjo katere dostopa do spletnega mesta.
Slike izdelkov so simbolične in informativne ter so lahko drugačne od dejansko dobavljivega blaga.
PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE
Celotna vsebina spletnega mesta, ne glede na obliko, v kateri je izražena, je avtorsko pravno zaščitena. Nosilec avtorskih pravic na objavljenih vsebinah je Gaja Hanzel s.p., Pod Sedovnikom 17, 6210 Sežana oziroma oseba, za katero je to pri posamezni vsebini izrecno navedeno.
Vse avtorske pravice so pridržane njihovim nosilcem. Objave vsebin na spletnem mestu v nobenem primeru ni mogoče razlagati kot odpoved katerikoli avtorski pravici na vsebinah spletnega mesta.
Brez izrecnega vnaprejšnjega pisnega dovoljenja ponudnika oziroma nosilca avtorskih pravic je prepovedana kakršnakoli uporaba katerekoli vsebine, objavljene na spletnem mestu, za kakršenkoli namen, razen za oseben ogled uporabnika. Prav tako je prepovedana uporaba vsebine na način, da se celotno spletno mesto vključi v drugo spletno mesto. Kršitev ima lahko za posledico kazensko in odškodninsko odgovornost.
IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Gaja Hanzel s.p., ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na naslednjem naslovu: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV IN OBDELAVA PODATKOV
Lastnik spletne trgovine Ana in Gaja Art Gallery Gaja Hanzel s.p., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.